Дисидентський рух: мирний спротив імперії та битва характерів – 11 клас

Вчитель історії Євгеній Шелест про:

  • значення терміну “дисидент”
  • три етапи дисидентського руху в Україні після війни
  • циклічність історії: як рівно через сто років після громадівців та народовців вже дисиденти боролись із імперією за мову, державність, справедливість та культуру
  • як пропаганда прищепила громадськості, що СРСР – правова і справедлива держава, тож вже у 60-их роках таємні арешти викликали протести
  • чому відродження 60-их років називають “задушеним”?
  • Українська Гельсінська група

Запитання на засвоєння:

  1. Які були головні методі спротиву чи боротьби дисидентів?
  2. В чому ви бачите прояви неосталінізму на прикладі боротьби радянської влади з дисидентами?
  3. Спробуйте навести паралелі між діячами українського руху ХІХ ст., та українськими дисидентами радянських часів.

НАПИСАТИ ЕСЕ

Напиши есе на тему “Чому варто захищати права людини?”. Ми дамо фідбек, без жодних оцінок. Розмір теж не регламентуємо.

Додати есе
.docx, .doc, .pdf (до 5Mb)*