Вчителька історії Ольга Безгодкова розповідає про:
- 01:58 Як людина відкрила секрети металу. Початок мідно-кам'яної доби
- 03:38 Хто такі трипільці? Де жили і що робили
- 07:52 Про трипільські протоміста
Урок начитала Алла Пустовіт.
Вчителька історії Інна Ковалишена розповідає про:
Урок начитала Алла Пустовіт.
Вчителька історії та кандидатка історичних наук Ірина Вишня розповідає про:
Вчителька історії та кандидатка історичних наук Ірина Вишня розповідає про:
Вчителька історії Інна Ковалишена розповідає про:
Урок начитала Алла Пустовіт.
Вчителька історії Ната Чорна розповідає про:
Вчителька історії Ната Чорна розповідає про:
Вчителька історії Ольга Безгодкова розповідає про:
Урок начитала Алла Пустовіт.
Вчителька історії Ната Чорна розповідає про:
Історик і філософ Олександр Воронюк пропонує разом подумати над:
Історик і філософ Олександр Воронюк пропонує разом подумати над такими питаннями:
НАПИШИ ЕСЕ
Поміркуй та дай розгорнуту відповідь (до 70 слів кожна) на питання:
Вчителька історії Ольга Безгодкова розповідає про:
Вчителька історії Ольга Безгодкова розповідає про:
Вчителька історії та кандидатка історичних наук Ірина Вишня розповідає про:
Вчителька історії та кандидатка історичних наук Ірина Вишня розповідає про:
Вчителька історії Ольга Безгодкова кличе разом погворити про:
Вчителька історії та кандидатка історичних наук Ірина Вишня пропонує разом розібратись з такими питаннями:
Історик Ігор Стамбол розповідає про:
Історик Ігор Стамбол розповідає про:
Вчителька історії та кандидатка історичних наук Ірина Вишня розповідає про:
Вчителька історії та кандидатка історичних наук Ірина Вишня розповідає про:
Історик і філософ Олександр Воронюк пропонує разом подумати над:
Вчителька історії та кандидатка історичних наук Ірина Вишня розповідає про:
Що подивитися:
Вчителька історії та кандидатка історичних наук Ірина Вишня розповідає про:
Додаткові матеріали:
Вчителька історії та кандидатка історичних наук Ірина Вишня розповідає про:
Вчителька історії та кандидатка історичних наук Ірина Вишня розповідає про:
Вчителька історії Ірина Вишня розповідає про:
Що подивитися:
Вчителька історії Ольга Безгодкова запрошує подумати над:
Вчителька історії Інна Ковалишена розповідає про:
Вчителька історії Ірина Вишня розповідає про:
Що подивитися і почитати:
Вчителька історії Інна Ковалишена розповідає про:
Вчителька історії Ольга Безгодкова запрошує дослідити такі моменти:
Вчителька історії Інна Ковалишена розповідає про:
Вчитель історії та міжнародних відносин Богдан Грушецький розповідає про:
Вчитель історії та міжнародних відносин Богдан Грушецький пропонує разом розібратись з такими питаннями:
Вчитель історії та міжнародних відносин Богдан Грушецький розповідає про:
Історикиня Антоніна Макаревич пропонує разом розібратись у таких питаннях:
Історикиня та вчителька історії Антоніна Макаревич розповідає про:
Вчителька історії Юлія Топольницька розповідає про:
Історикиня і вчителька історії Юлія Топольницька розповідає про:
Історик і філософ Олександр Воронюк розповідає про:
Вчителька історії Ірина Вишня пропонує разом розібратись з такими питаннями:
Що подивитись:
Вчителька історії та кандидатка історичних наук Ірина Вишня розповідає про:
Історикиня і вчителька історії Антоніна Макаревич розповідає про:
Вчителька історії Ірина Вишня розповідає про:
Що подивитись і прочитати:
Вчителька історії Ната Чорна розповідає про:
Вчителька історії Ірина Вишня розповідає про:
Що подивитися:
Велика Британія та її колонії: історія захоплення світу (Перша частина)
Вчитель історії та міжнародних відносин Богдан Грушецький розповідає про:
Вчителька історії Інна Ковалишена розповідає про:
Урок начитала Алла Пустовіт.
НАПИШИ ЕСЕ
Якими, на твою думку, були головні причини самоізоляції Китаю та Японії. Як гадаєш, чи були у них інші варіанти вирішення цих проблем?
Історикиня і вчителька історії Антоніна Макаревич пропонує разом розібратись в таких моментах:
Вчителька історії та кандидатка історичних наук Ірина Вишня розповідає про:
Що подивитися:
Історик і філософ Олександр Воронюк розповідає про:
Вчителька історії Ольга Безгодкова розповідає про:
Урок начитала Алла Пустовіт.
Вчителька історії та кандидатка історичних наук Ірина Вишня пропонує розібратись у:
Що подивитися і почитати:
Вчитель історії та міжнародних відносин Богдан Грушецький розповідає про:
Вчителька історії Ната Чорна запрошує подумати над:
Вчителька історії та кандидатка історичних наук Ірина Вишня розповідає про:
Вчитель історії та міжнародних відносин Богдан Грушецький пропонує подумати над питаннями:
Вчителька історії та кандидатка історичних наук Ірина Вишня допомагає розібратись у таких питаннях:
На тему: "Чому Наполеону не вдалось об’єднати Європу?". Твій твір перечитають наші вчителі та дадуть на пошту фідбек. Дуже чекаємо твоїх думок.
Вчителька історії та кандидатка історичних наук Ірина Вишня пропонує розібратись, чому 19 століття раптом виявилось довшим за інші:
Вчителька історії Ната Чорна розповідає про:
Вчителька історії та кандидатка історичних наук Ірина Вишня пояснює непрості процеси становлення незалежних держав в Латинській Америці:
Вчителька історії Ольга Безгодкова запрошує разом подумати над:
Вчителька історії Ольга Безгодкова голосом Алли Пустовіт розповідає про:
Вчителька історії Ольга Безгодкова розповідає про:
Урок начитала Катерина Молодик.
Урок начитала Катерина Молодик.
Історик та філософ Олександр Воронюк розповідає про:
Вчителька історії та кандидатка історичних наук Ірина Вишня розповідає про:
Що подивитися і почитати:
Історик і філософ Олександр Воронюк запрошує подумати над:
Вчителька історії Ната Чорна розповідає про:
Історикиня Юлія Топольницька розповідає про:
Вчителька історії Інна Ковалишена розповідає про:
Урок начитала Алла Пустовіт.
Викладач історії Богдан Грушецький розповідає про:
Викладач історії та міжнародних відносин Богдан Грушецький розповідає про:
Вчитель історії та міжнародних відносин Богдан Грушецький запрошує подумати над такими подіями:
Історик і філософ Олександр Воронюк розповідає про:
Історик і філософ Олександр Воронюк розповідає про:
Вчитель історії Євгеній Шелест про:
Пропонуємо написати есе на тему “Які причини та передумови вбивства Франца Фердинанда”. Твій твір перечитають наші вчителі та дадуть на пошту фідбек. Дуже чекаємо твоїх думок.
Історикиня та вчителька історії Юлія Топольницька про:
Напиши есе на тему "Велика війна – перша глобальна криза людства чи трамплін для винаходів і розвитку". Уявіть, що ви потрапили в часи Першої світової, про які реалії вашого сьогодення ви б розповіли людям того часу? Які поради дали б? Ми дамо фідбек на есе, без жодних оцінок. Розмір теж не регламентуємо.
Юлія Топольницька, історикиня і вчителька історії про:
Напиши есе на тему “Чи вплинув вступ США у Велику війну на утвердження більшовицької влади в росії”. Твій твір перечитають наші вчителі та дадуть на пошту фідбек. Дуже чекаємо твоїх думок.
Історикиня та вчителька історії Юлія Топольницька про:
Також пропонуємо написати есе “Чому ООН допустила агресію росії проти України і продовжує виправдовувати світового злочинця”. А ми дамо фідбек.
Історик Ігор Стамбол про:
ВЕЛИКА ДЕПРЕСІЯ У СВІТЛИНАХ
НАПИСАТИ ЕСЕ
Напиши есе “Якби я був президентом США, як би я запобіг/-ла “Великій депресії”?”. А ми дамо фідбек.
Історик Ігор Стамбол про:
Радимо переглянути оскароносну художню екранізацію життя Махатмо Ганді – “Ганді” (1982 року).
Напиши есе “Що робив би Ганді, якби потрапив у дореволюційну Україну?". А ми дамо фідбек.
Вчитель історії Ігор Стамбол про:
44 світлини з епохи фашистської Італії
Пропонуємо написати есе на тему "Чому ідея відновити Римську імперію у ХХ столітті була приречена на поразку?" Твій твір перечитають наші вчителі та дадуть на пошту фідбек. Дуже чекаємо твоїх думок.
Вчитель історії Ігор Стамбол про:
Світлини “Початок нацистського терору”
Пропонуємо написати есе на тему "Який режим виглядає страшнішим з сьогоднішньої перспективи: Третій Рейх чи СРСР?" Твій твір перечитають наші вчителі та дадуть на пошту фідбек. Дуже чекаємо твоїх думок.
Історик Ігор Стамбол про:
Напиши есе “Сталінський СРСР і путінська РФ: більше спільного, чи відмінного?”.
Слухай також “Пропагандистський ідеал радянської людини”
Історикиня Ольга Безгодкова розповідає про:
Історикиня Ната Чорна розповідає про:
Вчителька історії Ната Чорна у цьому уроці розповідає про:
Вчителька історії Ната Чорна на цьому уроці розповідає про:
Історик Ігор Стамбол на цьому уроці розповідає про:
Британські світлини з Близького Сходу.
Напишіть есе на тему: "Що заважає Туреччині цілковито виступити на підтримку України сьогодні?"
Вчитель історії та міжнародних відносин Богдан Грушецький розповідає про:
Вчитель історії та міжнародних відносин Богдан Грушецький допомагає розбиратись з такими питаннями:
Викладач історії та міжнародних відносин Богдан Грушецький розповідає про:
Історик і філософ Олександр Воронюк запрошує разом подумати над такими питаннями:
Спитай батьків, які були стратегії виживання в твоїй родині в роки Другої світової війни. Напиши про це есе обсягом 80-100 слів.
Викладач історії та міжнародних відносин Богдан Грушецький розповідає про:
Вчителька історії Ната Чорна про:
Напиши есе на тему "Як наслідки "холодної війни" вплинуло на незалежну Україну?". Ми дамо фідбек, без жодних оцінок. Розмір теж не регламентуємо.
Вчитель історії Євгеній Шелест розповідає про:
Уявіть, що ви живете у НДР і на власні очі бачите руйнування Берлінського муру. Опишіть ваші враження.
Вчитель історії Євгеній Шелест пропонує разом подумати над:
Напишіть коротке есе про те, як змінився б світ, якби США не вирішило відкрито вступити у війну у В'єтнамі.
Історикиня та вчителька історії Юлія Топольницька про:
Напиши есе на тему "Гроші в обмін на демократію" - принцип, що спрацював у південно-західній Європі". Чи ви погоджуєтесь із твердженням? Відповідь обґрунтуйте. Ми дамо фідбек на есе, без жодних оцінок. Розмір теж не регламентуємо.
Історикиня та вчителька історії Юлія Топольницька про:
Напиши есе на тему "У мене є мрія" про дотримання демократичних цінностей в Україні та світі. Ми дамо фідбек на есе, без жодних оцінок. Розмір теж не регламентуємо.
Учителька історії Ната Чорна про:
Учителька історії Ната Чорна про:
У формі есе запропонуйте відповідь на питання: “Чи можливе “економічне диво” в Україні після нашої перемоги? Які умови, на вашу думку, для цього потрібні?” Наші вчителі прочитають і дадуть фідбек тобі на пошту.
Викладач історії та міжнародних відносин Богдан Грушецький розповідає про:
Олександр Воронюк, історик і філософ, розповідає про:
Знайди в мережі анекдоти про Хрущова та Брежнєва та порівняй їх образи. Виділи спільні та відмінні риси та поміркуй: чому нині жанр політичного анекдоту практично мертвий? Орієнтуйся на обсяг у 70-100 слів. А ми дамо фідбек на есе, без жодних оцінок.
Історик і філософ Олександр Воронюк запрошує подумати разом над такими питаннями:
Історик та філософ Олександр Воронюк розповідає про:
Пофантазуймо в жанрі альтернативної історії. Поміркуй, як би склалась доля СРСР та Центрально-Східної Європи, якби серпневий путч 1991 року в Москві був успішним? Постав також це питання ChatGpt та порівняй відповіді.
Учителька історії Ната Чорна про те, як НАТО та ЄС розширювалися на схід та чому це розширення стало важливою частиною європейської геополітики:
Учителька історії Ната Чорна про:
Запитання на самоперевірку:
Книга американського політолога Чалмерса Джонсона “Японське економічне диво. Як професійна влада та бізнес збудували провідну економіку світу”
Вчителька історії Ната Чорна розповідає про:
Вчитель історії Богдан Грушецький розповідає про:
Історикиня та вчителька історії Юлія Топольницька розповідає:
Ольга Безгодкова, вчителька історії про:
Історик Богдан Грушецький розповідає про:
Історикиня та вчителька історії Юлія Топольницька розповідає про:
Наведи 5 аргументів на користь чи проти думки: “Світ вступив у нову фазу Холодної війни”.
Вчитель історії та міжнародних відносин Богдан Грушецький розповідає про:
Вчитель історії та міжнародних відносин Богдан Грушецький запрошує разом подумати над такими моментами: